dilluns, 17 d’octubre del 2011

Benvinguts al curs 11-12

El grup de dinamitzadors del curs 2011-12 us dóna la benvinguda i us anima a participar activament en les activitats. Aquest any, l'Aitor, la Carla, la Queralt i el Ramon estaran al capdavant d'aquest projecte, amb el difícil repte de coordinar i organitzar tot el referent amb l'esport en aquest institut. D'entrada han demostrat moltes ganes i fins i tot us volen explicar quatre coses per veure si us acaben d'engrescar. Molta sort i que tingueu un bon curs.
Hola em dic Queralt i he volgut fer aquesta optativa perquè penso que practicar esport és important i vull que la gent i sobretot els nens més petits practiquin esport.
Hola, em dic Carla. Estic fent aquesta optativa per que crec que l'esport es una cosa que s'ha de practicar, i penso que tots els cursos que venen a darrere nostre han de seguir fen-ho per anar engrescar a la gent.
Hola em dic Ramon i estic en aquesta optativa perquè m'agrada l'esport i vull que la gent en practiqui.
Hola em dic Aitor i vull fer l'optativa perquè els nens practiquin esport i crec que la gent que vingui a practicar esports amb nosaltres es divertiran molt.