dilluns, 22 d’octubre del 2012

Benvinguts al curs 2012-13

El grup de dinamitzadors del PCEE de la Secció d'Institut de Sant Llorenç de Morunys us dóna la benvinguda i us anima a participar en les diferents activitats esportives programades per aquest curs.
Es tracta d'un grup de joves, que amb moltes ganes, s'han format amb el curs d'iniciació a tècnic d'esport (CIATE) amb el propòsit d'organitzar i gestionar les activitats que s'han ofertat aquest any. Des del centre, estem segurs que ho faran molt bé ja que la implicació i la confiança mostrada són indicador de la bona feina que poden arribar a fer. Molts ànims i segur que entre tots aconseguirem engrescar a que cada cop hi hagi més participació en les activitats esportives.
Hola, sóc l'Emma, m'agrada molt l'esport i per això he decidit de fer aquesta optativa. A part penso que l'esport és molt important i hem d'animar a la gent a que en practiqui més.
Hola, sóc l'Íngrid m'agrada fer esport, hi per això vaig anar a Tarragona a fer el curs de CIATE. El nostre proposi per aquest any es animar a les persones del centre i de l'escola a fer esport. Ens agradaria que a futbol  femení poguessin jugar a futbol sala o sinó fer amistosos contra alguns atres centres. : )
Hola sóc el David, he triat aquesta optativa perquè m'agrada molt l'esport i vull que hi vingui molta gent  perquè és molt important per a la salut.
Hola sóc el Xavi, faig molt esport i m'agrada  jugar a futbol i  també a tots tipus d'esports. Vaig anar a fer el  CIATE a Tarragona. Vull que aquest any els nens més petits i els grans pugin fer esport de manera bona.
Hola sóc el Jonathan m'agrada molt fer esport i vaig anar a fer el curs de Tarragona perquè m'agrada l'esport i bullia aprendre mes coses sobre els altres esports i aquest any espero posar en practica tot lo que vaig aprendre.