dilluns, 23 de setembre del 2013

Benvinguts al curs 2013-14

Els dinamitzadors del PCEE us donem la benvinguda al nou curs escolar. Com cada any, un grup de noi i noies que els agrada l'esport i que s'han format amb un curs d'iniciació a tècnic d'esport, han preparat un seguit d'activitats i us volen animar a gaudir amb activitats de tot tipus: futbol femení, tennis taula, acrosport, BTT, bikescola, acrosport, activitats a la natura... i molt més! També us convidem a fer esport a l'hora del pati i continuar gaudint amb aquestes activitat. Estem segurs que us ho passareu molt bé i entre tots farem molt bona feina
Jo faig esport, i tu?
  • Hola soc el Pau, soc dinamitzador d'aquest curs 2013-14, perquè m'agrada l'esport i perquè penso que es saludable i important per a la vida. Per això us animo a fer esport i venir a aquestes activitats. Espero que vingueu!!!
  • Hola soc la Gemma :)), jo faig de dinamitzadora perquè m'agrada l'esport i penso que és divertit i important, i que a més a més hem d'intentar animar a fer esport el màxim de gent possible. Ànims a tots!!!
  • Hola soc la Rita. Jo soc dinamitzadora de futbol femení i d'acrosport, jo crec que tots em de fer esport així que animeu-se a venir!!!
  • Hola! Sóc la Cris:) Faig de dinamitzadora en aquest curs, vaig anar al CIATE per poder-ho ser. M'encanta l'esport i per això us animo a participar a tots i a totes, canviarà la nostra salut cap a millor, i a part d'això es passa una bon estona tots junts, disfrutant d'una varietat d'esports. Us esperem a tots!